14/7

Hej

Har ägglossning deluxe i dag ..😩😡😢
Kan inte sitta, stå eller gå normalt.. hur kan det göra så j-a ont????? Magen är uppsvullen så det ser ut att jag är höggravid .. suck.

Men men...

Solen skiner och det är varmt och skönt ute 🤗🤗🤗

(null)

Denna perenn planterade jag för flera år sen och hade gett upp hoppet... men så i år blommar den och så vacker  🌸

Förra lördagen tillbringade familjen i Stockholm. Vi tjejer provade på SUP ( stand up paddelboard) i Mälaren vid Tantolunden.
Jobbigt men både kul och mysigt.
(null)

Gör jag gärna om 😊
Efter det åkte vi till Trosa och min bror med familj och tittade fotbolls WM, Sverige i kvartsfinal. Tyvärr förlorade dom.
På söndagen firade vi deras son som blev 18 år med en picknick vid trosa hamn. Väldigt varmt och mysigt.
(null)

Sen raka vägen upp till Rättvik ( 4 timmar i bil när det var 29 grader ute..😕)
(null)På tisdagen åkte familjen, mamma, syrran och brorsans familj till ett gammalt kärt minne för mig. Tvärsen ❤️ ett ställe mitt i skogen utanför Rättvik. Där har jag tillbringat många sommardagar som liten.
(null)

(null)

(null)

(null)

Nu är vi åter hemma och ska fixa klar förrådet, så igår målade jag o gubben en del och skulle fortsatt i dag men....
Tar nya tag i morgon. 
(null)

Vår gräsmatta är inte grön i år... och så är det vattningsflrbud till och från... 
(null)
Denna fina stenhäll med blommor får vatten i alla fall 😊🌸

Nu ska jag lägga mig och läsa lite och hoppad få sova lite bättre i natt.

Kram 🌸


Kommentera här: