23/7

Hej!

I måndags kom döttrarna och 🐶 hem från Rättvik. 
Äntligen är vi HELA FAMILJEN samlad ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ alldeles för sällan nu för tiden.

På tisdagen åkte vi till en ny badstrand i Gävle ( brädviken), där vi badade, solade och fika. Mycket trevligt och skönt ☀️
(null)

På onsdagen firade vi vår yngsta dotter som blev 17 år 🎂❤️
Det blev sång och fika på sängen på morgonen. ( kommer jag fortsätta med tills de flyttar hemifrån).
Sen blev det tacos och cheesecake som beställts av födelsebarnet 😊

På torsdagen åkte vi till Rättvik för tjejerna skulle fortsätta sitt sommarjobb.
Jag och mannen åkte till Tällberg till min kusin och grilla och hade trevligt.
(null)

Åkte tillbaka till Rättvik på fredagen ( mannen släppte av mig, för att åka till Gävle och lämna hyrbil och hämta vår bil på verkstaden och åkte upp till oss igen). Sonen blev kvar hemma i Gävle. 
Vi var till kyrkogården och satt blommor på mormor o morfars grav.
(null)

Jag saknar dom fortfarande ❤️

Sen var vi till Siljan och badar med syrran och barnen. 
(null)

(null)

(null)

Medans vi badade drog det in ett hagelregn som gjorde jätteont på huden, skönare i vattnet men sen kom åskan så då gick vi upp och frös....

Sen hem till syrran och åt tacos 
( jag däckade nån timme eller så efter badet men blev lite bättre efter maten).

På lördagen var jag i mannen hos min mamma och fika och hjälpte henne med mobilen.
Sen när döttrarna slutar jobba åker vi till min bror och åker och badar med hans fru och barn i Gärdsjön medans brorsan kollade på vad det är som låter så illa i vår bil ( hjullager...👎🏼)
När vi sen lämnat döttrarna hos min syster där de bor medans de jobbar åkte jag och mannen hem till Gävle. Borta bra men hemma bäst 😀

(null)
Dessa köpte jag på antikmarknaden i Rättvik 🕯

I dag ( söndag) har jag plockat av svart och rödvinbär buskarna 😀
(null)
Fick efteråt galen klåda över hela kvällen och nu natten men har nu tagit allergimedicin så jag hoppas klådan försvinner snart.... vet inte varför för det har aldrig hänt förr när jag plockat bär...??

(null)
Fått mitt fina armband jag beställt 😀

Nu ska jag lyssna på pod  - sov gott 😴

Kram 🌸

Kommentera här: