Lördag

Hej!

Ja så har ännu en vecka gått.... vädret har varit på topp ☀️☀️☀️ förrutom en liten svacka i går kväll då himlen öppnade sig och det vräkte ner hellregn och blixtrade och dundrade några timmar ⛈⛈⛈

Nu har jag precis dammsugit nedervåningen och satt mig på altan för att vila ... 
Vaknade inte förrän kl 11 idag ... tog sömntablett kl 03 då jag gav upp sömnen på egen hand 😠

(null)

Han ligger i halvskugga och har koll på både mig och gatan utanför 👍🏼

Igår var jag till neurologen igen ( tycker 3 mån går fort..) och fick botoxbehandlingen .. 😥 det är verkligen inget jag gillar, är så nervös innan så jag är illamående. Och när det väl är gjort och spänningen släpper kallsvettas jag och mår illa. Men är van men liks obehagligt!
Men eftersom det tar ner mina migränanfall något är det värt det!
I går kväll/natt har jag haft så jävla ont i nacken efter alla spänningar så jag har "levt" på linnex, sovkudde och citodon.

Och i onsdags var jag till gyn, också ett ställe jag inte uppskattat så mycket 🤣🤪

Nej nu ska jag kasta lite boll med min lille Prince ❤️🐶
Kram 🌸

Kommentera här: