Lördag

Hej !

Den här veckan har det varit helt underbart väder ( undantag onsdag när det blåste kallt) ☀️☀️☀️ så varmt och skönt !!!

Sommar ☀️ och bok är så skönt!
Jag som alltid läst och lyssnat på deckare har börjat läsa en typ kärleksroman.. kärlek sökes. Inte lika spännande som en däckade men ganska skön ändå 👍🏼

I onsdags ringde läkaren från endokrin som sa att mina blodprov var bra.... men jag säger att jag inte mår bra och han säger bara: det beror nog på din fibromyalgi ..... tror ju inte jag!!! Han var inte enl mig en duktig läkare för han klämde ur sig sårande saker. 😥. När jag sen googlat mina värden ligger de verkligen i undre gräns... kanske därför jag är så galet trött!!????

Träffade min vårdcentral läkare i fredags och hon tyckte jag skulle söka mig till annan endokrin....
Sen skulle jag börja gå i samtal igen, för jag fråga om det, känns som det behövs nu.

Sen igår kväll var det dags för sonens student bal !!!
Så fin och stilig han var ❤️ och även hans bal dejt. 
Sen en lååång väntan tills jag skulle hämta på natten.

Idag var jag och mannen ner en sväng på stan på italiensk marknad och köpte massa gott.
Sen hem och pyssla lite innan vi grillade och åt gott, jag hade även gjort en rabarber / gallon paj.

Nu är kl 22.10 och jag har galet ont i ryggen och tröttheten slog till...

Ska lägga mig på spikmattan en sväng och se om det släpper lite..

Trevlig kväll !

Kram 🌸

Kommentera här: