Måndag

Hej igen !

Nu har det varit långhelg och stora dottern kom hem i onsdags kväll 😊

På torsdagen när alla var hemma åkte vi först till svärmor och hälsa på sen åkte vi till stan och lunchade 
(null)

(null)

Lilla 🐶följde också med. Vi satt ute i solen och åt pizza mm. ( i skuggan var det kallt..)

På fredags morgonen åkte jag och dotter C och hennes danskompis till Västerås på SM i dans. 
(null)

På kvällen var vi ut och åt middag innan vi somnade alla på minsta, varmaste och rökstinkandes hotellrum....
Sen på lördagen var det hiphop igen i en proppad lojal utan luft ( kändes det som..) 
2 dagars tävlande med dåliga resultat resulterade i 2 sura o besvikna tjejer i bilen gem till Gävle... dom sa inte ett ord! Men man får vara besviken. 
Väl hemma vilade jag totalt utslagen för att sen se stora mellon 🎤 som började med att Sverige låg tvåa efter juryrösterna men åkte ner till 7:e efter telefonrösterna som gjorde att Israel vann med en skitlåt!!!😡 men men...

I går hade vi en skön slöardag hemma i ☀️ ( förutom att jag åkte runt och letade cykelslang till dotterns cykel utan resultat..)
(null)

(null)

La på lite ny jord på planteringarna och fick huvudvärk annars var dan underbar 😀

Dotter J åkte hem till Stockholm... 

I morse var jag och tog blodprover..😥 tycker inte om det men ett måste för att se hur mycket medicin för sköldkörteln jag behöver ta. 
(null)

Men nu efter frukost har jag satt mig ute på altan för att läsa lite innan jag måste ta tag i saker.. ( massa telefonsamtal..👎🏼)

Ha en bra dag alla ☀️

Kram 🌸

Kommentera här: