Söndag

Hej

Nu är kl 21:15 och jag har lagt mig i sängen och tittar på Robinson, de andra kollar hockey ..
Jag har badat och haft ansiktsmask, så skönt 😊 ( har haft ångest i natt och idag så tog medicin nu så jag är lite trött) 

Annars har helgen varit helt underbar ❤️😀
Fredag kväll kom stora dottern från Stockholm, vi åt gotta och titta på lets dance. 
På lördagen åkte vi hela familjen till Högbo bruk och gick runt och njöt och åt varsin glass  🍡
(null)

Jag lyckades putsa klart de sista fönstren ( har tagit hela veckan att beta igenom alla).
På kvällen grillade vi och åt gott och hade trevligt.
Idag tog jag och döttrarna med oss 🐶 och åkte och fika i boulongern i solen. 
Sen åt vi middag innan J åkte tillbaka till Stockholm ...

Jag har haft mycket migrän i veckan som varit och sen är det mycket tankar inför sonens student och sommar... antagligen därför ångesten varit jobbig nu.. 👎🏼 men men..

Nu tar jag nya tag i morgon med ny vecka 👍🏼

Kram 🌸

Kommentera här: