Söndag

Hej!

Efter en trevlig lördag har jag nu legat däckad i värsta migränen på länge hela dan.... klockan är nu 17:32 och jag har satt mig upp men huvudet är helt groggy.. pust. 
Trodde ett tag att jag skulle dö, att hjärnan skulle explodera 😥...

Nu sitter jag här i altansoffan med en cola och hoppas nån i familjen kan göra middag.??
(null)

Jag blir totalt slut efter dessa anfall.. suck, hatar verkligen detta😡😥

Igår åkte jag och C och min kompis Angelika till Rättvik på marknad. Solen sken och vi gick bara runt och kollade tillsammans med min syster och mamma. Åt och handlade en honung med havtorn i, alltså ingen storshopping. Var sugen på en vit tvättkorg med blommigt tyg i men den glömdes bort.

Veckan har son vanligt gått fort, fast jag går hemma sjukskriven.. antagligen för att mitt liv går i slowmotion..
Sonen kom hem från kina ❤️ efter 11 dagar på vift.
Dottern i Stockholm sms i morse att hon gjort illa sig och som mamma vill man ju komma och trösta, men lite långt bort för det. Så det får bli att skicka lite kramar genom mobilen, kram ❤️.

Skulle vilja hoppa ner i spa badet men kroppen och knoppen klarar inte det i dag, får ta det i morgon 👍🏼.

Kram 🌸


Kommentera här: