1/10

Hej soliga måndag!

Nu har jag haft en rolig och trevlig helg med en del resande. Så i dag är jag totalt slut i både kropp och knopp...😥 men det är ju så här mitt liv är.  
Så idag blir det en riktigt lugn dag, skulle till ikea egentligen och köpa en gardinstång men det får bli en annan dag tyvärr. Mina ben vill i te bära mig. 

Face Timea sonen från marbella där han låg på stranden och sola 😀( inte ett dugg avis 🤣🤣🤣) så härligt att få höra och se honom❤️.
(null)
I lördags åkte jag, min man och yngsta "barnet" till Stockholm och träffade min pappa och min halvsyster med hennes familj. 
Det var väldigt länge sen vi träffades så det var riktigt roligt! 
Vi sov över efter en trevlig middag med härliga människor. 
(null)
I går ( söndag) åkte vi alla till moderna museet och gick runt och var lite kulturella 😀
(null)

Efter det blev det en god lunch på Phils burger innan vi åkte hem till Gävle. 

Där vi hann träffa äldsta dottern en sväng innan hon åkte hem till sig till Stockholm ... ❤️
Ja en miss i planeringen ... men att få ihop en stor träff är inte lätt alla gånger. ( hon hade planerat en helg med arbetskollega och vän här i Gävle samma helg som jag hade planerat in en helg i Stockholm..)

Nu halvligger jag i soffan och väntar på att hc ska ringa..( för 30 min sen). Att ha med försäkringskassan när man är sjuk är inte lätt... så måste be läkaren skriva mer utförligt på sjukintyget. 

Sen ska jag verkligen försöka fixa med tvätten och disken...😴

Kram 🌸

Kommentera här: