Onsdag ...

Hej !!!! Gisses vad länge sen jag skrev men har verkligen inte haft ork/ tid. 

Det har hänt en hel del..... Bode roliga och trista saker.

(null)

(null)
I mitten av augusti åkte jag och mina döttrar till Mallis och sola och bada. Såååå skönt!!!!  

Vi sola, bada, åt och sov 🤣 och lite shopping inne i Palma.

Flyget dit och hem var riktigt jobbiga, dels försenade men sen hade jag galet ont.. kunde knappt sitta ner. Men men det gick, jag var upp och gick då och då.

När jag kom hem var sonen i Stockholm på uppstart till utbildning ( 2 veckor) och sen var det till Stockholm igen för att skjutsa sonen till Arlanda kl 04 den 26/8. Kvällen innan sov vi på hotell och åt ihop, mycket trevligt! 
(null)


Efter sonen lyft mot marbella och studier i 4 månader åkte vi vidare ner till Handen och hämta upp stora dottern och in till city och luncha och sen till Kungsträdgården ochbrix fm festival... men efter 3 artister kom ett riktigt oväder in över oss och vi fick ta oss till bilen och byta kläder innan vi åkte hem till Gävle.
(null)

(null)
Tom Prince frös som en galning... tur att vi fick upp värmen i bilen fort.

Dagen efter var jag in på operation med allt vad det innebär....
Inte så fick veckan efter ...
(null)

Några dagar efter var det dax för min botoxbehandling för migränen... hate it men eftersom anfallen blir mildare står jag ut med 35 jävla sprutor i huvudet. 💉

Jag provade på en underbar medi yoga men det var alldeles för tätt inpå op ståndet gjorde ont så får vänta till januari...
Synd 😥

I går och idag har jag varit och tagit blodprover och EKG ... har sån hjärtklappning och flåsar som en gris.... allt såg bra ut men ska måste kolla dygns EKG för att se så det inte är nåt hjärtflimmer eller nåt 😱..
Är lite orolig men bra att det kollad upp!
(null)
Ser inte så fint ut men lägger sig väl?? ( det är en knöl ) 

Måste bara tala om en grej som hände igår 😆😆😆 ibland är min hund så smart!!!! Verkligen... men igår..???? 
Vi gick till hundrastgården och Prince hälsar på en stor boxer genom gallret innan vi gick in o de ut, då boxern lyfter på benet och pinkar ner Prince och han han knäpphunden står kvar och - ja????? 
(null)
Var ju inte jättekul att tabin honom i bilen sen 🤣🤣🤣🐶❤️

Nu ska jag se Maria Wern på tv så god kväll på er!

Kram 🌸

Kommentera här: