Sommar.....

Hej hej 
 
Ja nu ska det vara sommar men jag tycker det är alldeles för kallt och regnigt ... jag vill ju ligga och sola och läsa bok men det blåser kalla vindar. Har i stället fixat lite på gården men får ju så jävla ont... grrrrr..
 
På nyårsafton gav jag mig ett nyårslöte att försöka bli bättre i min värk, eftersom det känns som jag sitter i ett moment 22... har jag inte migrän kan jag inte gå för ryggen mm... blir galen !!!!
Så jag kontaktade en privatläkare som är rygg/ smärtläkare och har nu gått där och tagit MR och olika värktabletter men inget hjälper, fick morfintabletter men dom fick jag galen klåda av så det var ju bara att lägga ner.. har varit och gjort en undersökning där de kollar nerverna i benen från diskbråcket och ska göra en ytterligare undersökning ang det om några månader... 
 
har även bytt ut botoxen mot migränen till en ny injektion som jag tar själv 1 ggr/ månaden men inget hjälper mot migränen, har ff 15 dagarar/mån men medicin.. 
 
vet inte hur jag ska gå vidare... hur mycket ska man orka????
nu har nacken börjat jävlas mer och mer... så istället för att jag blir bättre blir det sämre...
 
är inne i en deppig period nu när jag känner att värken knäcker mig totalt... sover katastrof dålig och känner mig ledsen hela tiden, jag vill ju vara glad och njuta av sommaren....
 
Men en rolig grej gjorde jag idag, jag cyklade ( till HC) för första gången på säkert 3 år och det var jättetrevligt !
 
Nej nu ska jag kolla på Lotta på Liseberg 
Kram U

Kommentera här: